• Wpisów: 4
  • Średnio co: 331 dni
  • Ostatni wpis: 3 lata temu, 16:05
  • Licznik odwiedzin: 5 468 / 1657 dni
 
juliczix
 
Poszperałam i znalazłam dla nas ćwiczenia na nogi.
A więc;

Wypady
Jeśli zrobiłaś już małą rozgrzewkę,czas na solidny trening.
->Stań w lekkim rozkroku,stopy na szerokości bioder. Zrób wykrok prawą nogą i ugnij lewe kolano do kąta prostego. Stawiaj na ziemi całą stopę. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonaj 20 razy na obie nogi.
Z boku na bok
Leżąc na lewym boku,połóż lewą rękę pod głową. Prawą dłonią oprzyj się o podłoże.
Ugnij prawą nogę pod kątem prostym,a wyprostowaną lewą nogę unieś 20 razy nad ziemią najwyżej,jak możesz. Wykonaj dwie serie ćwiczeń na obie nogi.

+Położenie się na jednym boku(np na prawym) i unosimy lewą nogę(20 razy), potem kółka tą samą nogą(20 razy), a potem zmieniamy nogi.

+ Mel b nogi

Do tego smukłe nogi, ćwiczenia wymyślone przez panią Ewę Chodakowska.

DZIEWCZYNY, CZY JESTEŚCIE ZE MNĄ?
Zapraszam rowniez na priv.

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego