• Wpisów:4
  • Średnio co: 312 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 16:05
  • Licznik odwiedzin:5 343 / 1561 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Bardzo dawno mnie tu nie było, a dokładnie 180 dni temu, tak jak przez 180 dni zaniedbałam samą siebie i dzisiaj wracam do akcji, poczytałam wiele rad, jak schudnąć, co robić. WYKLUCZAMY GŁODÓWKI! Ale o tym już wspominałam. Szukałam jakiegoś wyzwania 30 dni, znalazłam i mam nadzieję, że nie pożałuje tego wyboru, otóż wybrałam- 30 DNIOWE WYZWANIE Z MEL B.
Składa się z;
+Rozgrzewka 5 min
+Brzuch 10 min
+Nogi 10 min
+Pośladki 10 min
+Rozluźniające 5 min
+co 2 dni Boczki Tiffany
Do tego zaczynam pić więcej wody, jedzenie 4h przed snem, mniej słodyczy i innych kalorycznych rzeczy.
Dzisiaj zaczynam, 14 maj a 14 czerwca pokazuje Wam efekty. KTO JEST ZE MNĄ?
 

 
Poszperałam i znalazłam dla nas ćwiczenia na nogi.
A więc;

Wypady
Jeśli zrobiłaś już małą rozgrzewkę,czas na solidny trening.
->Stań w lekkim rozkroku,stopy na szerokości bioder. Zrób wykrok prawą nogą i ugnij lewe kolano do kąta prostego. Stawiaj na ziemi całą stopę. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonaj 20 razy na obie nogi.
Z boku na bok
Leżąc na lewym boku,połóż lewą rękę pod głową. Prawą dłonią oprzyj się o podłoże.
Ugnij prawą nogę pod kątem prostym,a wyprostowaną lewą nogę unieś 20 razy nad ziemią najwyżej,jak możesz. Wykonaj dwie serie ćwiczeń na obie nogi.

+Położenie się na jednym boku(np na prawym) i unosimy lewą nogę(20 razy), potem kółka tą samą nogą(20 razy), a potem zmieniamy nogi.

+ Mel b nogi

Do tego smukłe nogi, ćwiczenia wymyślone przez panią Ewę Chodakowska.

DZIEWCZYNY, CZY JESTEŚCIE ZE MNĄ?
Zapraszam rowniez na priv.
  • awatar beautybitch: Ja nie lubię jak laski maja bardzo umięśnione nogi. Ta ze zdjęcia to gruba przesada moim zdaniem :p pewnie to ewka, trzeba się nieźle na ćwiczyć dla takich efektów, ale moim zdaniem i tak noga powinna być delikatna i kobieca
  • awatar Adussia: Ładnie! <3 Zapraszam :
  • awatar ◀Vivo cada momento▶: świetny blog! zapraszam do mnie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Na początek chciałam przeprosić za moją nieobecność, a w tym poście przedstawię mam skuteczne ćwiczenia na brzuch.
Dzisiaj wzięłam się za planki dotyczące ćwiczeń, i mam zamiar Wam je pokazać.
Możecie też oczekiwać ćwiczeń na nogi, pośladki oraz klatkę piersiową nawet dzisiaj!

KTO JEST ZE MNĄ? JA ZACZYNAM OD PONIEDZIAŁKU, A WY?
WIERZE W NAS!









  • awatar About all: Fajny blog.Chetnie skorzystam.:)
  • awatar brooke.: świetny blog. na pewno skorzystam z twoich porad :D
  • awatar Julies: @Ciała detale. To samo miałam na wakacjach, ale jak już zaczełam, to strasznie to polubiłam. Niestety ostatnio się zaniedbało. MAM NADZIEJĘ, ŻE JAK SPRÓBUJESZ TO POLUBISZ TO!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Marzysz o idealnej sylwetce? Jeżeli tak, to przeczytaj to!

Często sięgamy po najgorszą metodę odchudzania, mam na myśli głodówki. Po co nam one? Przecież można schudnąć bez niszczenia sobie zdrowia!
CZAS ZAPOMNIEĆ O GŁODÓWKACH!
Jak schudnąć? SPORT, SPORT I JESZCZE RAZ SPORT!
To jest najważniejsze. Ale nie tylko to.
Warto jeść 5 posiłków dziennie- składających się z śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji.
Jeść dużo owoców i warzyw, a rzadziej słodkości!
Zrezygnować z białego pieczywa, a przerzucić się na ciemne!
Jak najmniej czerwonego mięsa!
Pijemy dużo wody- ok.1,5 litra dziennie!

ŻADNYCH GŁODÓWEK DZIEWCZYNY!
Następny post będzie o idealnym brzuchu, jakie ćwiczenia stosować!
KTO JEST ZE MNĄ W DĄŻENIU DO IDEALNEJ SYLWETKI?
Zapraszam do pisania na priv, postaram się pomóc i podzielić się swoimi radami.
DO DZIEŁA DZIEWCZYNY, WIERZE W WAS!